6. března 2011

Kožené baleríny Vagabond, vel. 41

Kupovala jsem je minulý rok v Německu, PC 60 EUR. Velikost 41, myslím, že by seděla i 41,5. Materiál: pravá kůže, podrážka pryžová... barva rudá :)
Jsou strašně pohodlné, nicméně já bych potřebovala o číslo menší, proto posílám dál... třeba se někomu zalíbí. Měla jsem je na sobě asi 2x, ale protože mi maličko padaly, podařilo se mi trošku okopat paty, jak je vidět na fotkách. Mám k nim originální krabici + sadu náhradních podpatků.

Cena: 400 Kč.

10 komentářů:

  1. oooo.... ty jsou krasne!!! ty bych brala! prosim napis na distingovana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. No, ty si jsou! Hned bych po nich skočila, mít jen o čtyři čísla větší nohu!
    Mmch., Moly, přečti si, jak by to tu mělo chodit, toty bys měla napsat na email. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsou jak pro karkulku, jsou nadherne

    OdpovědětVymazat
  4. to je nejvic roztomila podsivka co sem videla .)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou nádherné :-)
    http://klerfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. spíš ta fotka je strašidelná!

    OdpovědětVymazat
  7. really nice blog! :):)
    If you want follow me on blogger I will do the same
    http://freakyfriday-sabrina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. the insides of the shoes are nice :D

    OdpovědětVymazat

Talk to me!